logo
ArEn

نتایج جست و جو:

8

تعداد نتایج:

8

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

مسئله اعتماد اجتماعی در نظام اجتماعی اسلام

کلیدواژه: احکام فقهی مقوم اعتماد اجتماعی ؛ اخلاق اجتماعی مقوم اعتماد اجتماعی ؛ اعتماد اجتماعی

نویسندگان: خیری، حسن

ناشر: پژوهش‌های اخلاقی

امروزه یکی از مسائل اساسی جوامع غربی و جوامعی که متأثر از فرهنگ غربی هستند کاهش سرمایه اجتماعی است. اعتماد اجتماعی یکی از مؤلفه های اساسی سرمایه اجتماعی است. کاهش اعتماد اجتماعی بحران هویتی و فرهنگی را به دنبال داشته و این مسئله را در کانون توجه جامعه شناسان قرار داده است. جامعه اسلامی ما به میزانی ... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

اثربخشی پیاده سازی BIAN در مدلی چابک در عملکرد سرویس های بانکی در بانک قرض الحسنه رسالت مبتنی بر قابلیت های چارچوب معماری سازمانی TOGAF

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ چارچوب های معماری سازمانی ؛ زنجیره ارز بانک ؛ شبکه معماری صنعت بانکداری ؛ معماری مبتنی بر سرویسگرایی

نویسندگان: باشی زاده ، حسام الدین ؛ مسرور ، غلامعلی

ناشر: سومین کنفرانس ملی مباحث نوین در کامپیوتر و فناوری اطلاعات

بانک قرض الحسنه رسالت نیز از پیشرفت تکنولوژی غافل نمانده و بانکداری بدون شعبه را برای افق 1400 خود پیش بینی وبرای دستیابی به این مهم بانکداری اجتماعی را در سراسر کشور عملیاتی کرده است. در دنیای امروز، محیط کسبوکار مدام در حال تغییر است.بانک ها باید قادر باشند تا تغییرات محیط را به موقع شناسایی و پیش... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر هوش عاطفی بر اعتماد و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه : بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب استان خراسان شمالی)

کلیدواژه: اعتماد ؛ عملکرد کارکنان ؛ هوش عاطفی

نویسندگان: کمالی ، میلاد

ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت

دین اسلام، مومنان را به مشارکت و تعاون در کارهای خیر و نیکو، دعوت کرده است و از میان کارهای نیکو به قرض الحسنه تاکید فراوانی داشته است. به گونه ای که قرض الحسنه ( قرض غیرربوی و بدون اجر و مزد) به دیگران را معادل با قرض به خداوند دانسته است و پاداش فراوانی برای آن نهاده است. قرض الحسنه از ارکان الگوی... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر ارتقای رضایت مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد در مشتریان همراه بانک قرض الحسنه ی مهر

کلیدواژه: اعتماد مشتری ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ رضایت مشتری ؛ کیفیت خدمات الکترونیک ؛ همراه بانک

نویسندگان: نیک جو، وحید

ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، دانشکده علوم انسانی

قرض‌الحسنه یکی از عقود بانکی اسلامی است که پس از تصویب بانکداری بدون ربا در کشور در حال پرداخت از سوی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است. در این مقاله به استناد شواهد آماری و روش هم انباشتگی یوهانسن-یوسلیوس در دوره 1398-1363 نشان داده می‌شود که تولید ناخالص داخلی، نرخ سود تسهیلات بانکی و تعداد ازدواج ثبت ... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: ارتباطات توصیه ای ؛ اعتماد ؛ قابلیت اعتماد ؛ کیفیت اطلاعات ؛ مفید بودن اطلاعات ؛ نگرش

نویسندگان: محمد کریمی ، حمیدرضا ؛ غفاری ، محمد

ناشر: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی

امروزه اعتماد به برند از اهمیت بالایی در موفقیت کسب و کارها خصوصا در محیط های رقابتی برخوردار است. لذا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بود. ارتباطات توصیه ای شامل ابعاد کیفیت اطلاعات، نگرش نسبت به ارتباطات توصی... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان با توجه به نقش میانجی متغیر اعتماد مشتریان مطالعه موردی: مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران شهر زنجان

کلیدواژه: اعتماد مشتریان ؛ بانکداری الکترونیک ؛ رضایت مشتریان

نویسندگان: پرچکانی، ابوالفضل

ناشر: دانشگاه پیام نور استان قزوین، مرکز پیام نور بوئین‌زهرا

در تحقیق حاضر، تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی ارزیابی می شود. اطلاعات سالانه 11 بانک دولتی طی سال های 1381-1388 جمع آوری و با استفاده از مدل داده های تابلویی تأثیر شدت تبلیغات بر رشد حساب قرض الحسنه جاری و قرض الحسنه پس انداز، سپرده های کوتاه مدت و بازده حقوق صاحبان سهام در بانک های دو... ادامه

سال:1401

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تأثیر اعتماد به برند بر انگیزه مشتریان برای سپرده‌گذاری در مؤسسات قرض‌الحسنه خصوصی با میانجی‌گری وفاداری به برند (مورد مطالعه: مؤسسه قرض‌الحسنه انصارالمهدی شهرستان بشرویه)

کلیدواژه: اعتماد ؛ انگیزه ؛ نهاد قرض الحسنه

نویسندگان: صفری نادری، مرتضی

ناشر: موسسه آموزش عالی پیروزان، دانشکده علوم انسانی

بسیارى از عقود در فقه دلیل خاص دارند، افزون بر این، ادله عامى نیز وجود دارد که همه عقود را در بر مى گیرد و مستند استنباط احکام و شروط عقود و قراردادها در فقه است یکى از این ادله عام آیه شریفه «تجارة عن تراض» است که محتواى این مقاله بر محور آن در چهار مبحث ساماندهى شده است در مبحث اول نکات ادبى الفاظ... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل